THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

my name is

Wednesday, December 12, 2012

selepas spm :)

Assalamualaikum :)

peace no war :) pray for GAZA !

apa yang selalu dilakukan oleh pelajar2 lepasan SPM or in kata lain , budak2 lpsn SPM selalu mnghabiskan waktu diorang dgn aktivi apa ? Erm , sooo , aku yang dapat gelaran pelajar lepasan SPM maybe ada jawapan untuk bnda tu .


1.makan ,tido ,makan , tido


haaaa . itu bnda wajib yang dilakukan oleh semua orang . bukan takat kami budak2 lpsn SPM ja buat bnda tu , semua org buat bnda yang sama . kalau tak makan , tido . tengok tv :) our daily routine . 

2. online 24jam

simpton nie aku alami. tersangat la addicted dengan teknologi sekarang . FYI, aku tak de tumblr, Instagram, mySpace. yang aku ada just muka buka, belog cantik biasa nie, dengan burung biru yang aku da lama tak bukak and updated . erm , sooo , mkna nya aku nie ketinggalan zaman la jugak kan klau nak dibandingkan dengan the others . erm ? 

3. ambik lesen

yang nie pun aku alami jugak. sibuk bertanya dekat mak n abah tntg lesen. dengan alasan senang nak kemana-mana. tapi nak pegang stereng kereta pun ketaq tangan, ni nak amik lesen. huh ! erm ,tapi lesen sekarang macam da jadi 1 priority untuk semua org . senang nk kehulur kehilir. 

4. movie marathon

movie marathon ? erm , aku admitted la . aku movie marathon sebab aku nak balas dendam. sepanjang SPM , lappy aku nie terperap je dekat dalam locker aku. movie pun x update. sooo , abis je spm , aku da set mind aku untuk cari movie n movie marathon . aku sanggup tak tido semalaman semata-mata nak movie marathon punya pasal. nanti next year cek power spec , confirm naik !

5. traveling

yang nie plak aku xboleh kata apa2 sebab aku xkeluar pergi mana-mana lagik :(

6. kerja

yang nie plak , semua org tgh sibuk mencarik . i'm one of them . sekarang baru rasa susah nya mencari duit . bukan mak bapak tak bagi duit , tapi kita da dewasa . naluri nak pegang duit sendiri tu ada . tapi kerja apa je ? nak mintak tinggi2 , cermin la diri tu dulu . result SPM pown xdapat lagik . ada ke org nak hire budak2 mcm aku nie ? kedai biasa2 mau la . skrg aku tunggu interview . wish me luck !

7. program latihan khidmat negara a.k.a plkn  


plkn ? ada apa dengan plkn ? i can't answer the question sbb aku pun tak pernah pergi lagik and aku rasa mmg aku tak dapat the opportunity sbb nama aku tak tercalon as orang yang mendapat plkn untuk pggilan pertama . tapi still ada panggilan lain , tapi klau time tu aku da further studies , ermm , aku rasa aku xdapat dah kowt . soo , to all the plkn-ians , gud luck there ! sunblock jgn lupa !
8. hangout with buddies 

yang nie pown aku tak berkesempatan lagi nak buat . hangout dgn sys! sbb hari yang dyorg keluar ramai2 , my along nikah . not nice la aku tak de waktu along nikah sbb keluar dgn kawan2 . now , semua dah busyyyyy . erm , mybe xderw rezeki kowt nk lepak2 . xpe2 . keluar je result , kita lepak sama-sama erk ?


oke la . tu jekowt yang aku rasa bnda yang normal dibuat . klau ada bnda lain yang xtercalon pun mcm dekat ats nie , maybe anda adalah seorang yang pelik kowt :) bye . xoxo . D (mcm dian x ? tapi D stand for DAYU oke dokie)


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

0 kiss kisses:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...