if can repeat the past .
i'll be a better .
that's why we cant repeat the past .
because Allah want us be a grateful person.
never regret what had happened .
never turned back .
past is past .
be a new NORFATIN IDAYU BINTI REDUWAN .
that's always think positive
n never regret what had happened on ur past .
SMILE SOKMO :D
Sunday, April 29, 2012
Saturday, April 28, 2012
bla bla bla
Assalamualaikum . .
Tuhan tolongkan lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerana ku xsanggup
Kerana ku xmmpu hidup tanpa dia sisiku
baru tadi Hafiz duet lagu ni dengan Maya Karin.
time aq nk tulis entry baru .
terus tertulis lirik lagu tu.
ni mesti kes penat sangat .
penat naek moto berjam2.
kesejukan tahap beku kat dalam cinema.
tapi seronok .
aku dengan minah ini dan mamat itu dan mamat kepoh ini
merempit pergi taiping central .
pagi2 da kena tahan dengan JPJ .
cian la si hilmi tu .
baru gnti plat number semalam , hari ni da kena . hha
kami tengok cter battleship . waa , kat sana jumpa danny and hafiz .
cter tu , perghhh , superb duperb la .
tp kalau 3D lagik best .
baru real .
lepas tu , sambung plak lontar bola bowling .
bagi jatuh semua pin . bg strike . hha
:D
Friday, April 27, 2012
untitled :D
Assalamualikum :D
all blogger sihat ? dah lama tak bersua muka kan ? rindu saya tak ?
rindu la , rindu la .
sepanjang bulan ni macam2 jadik .
last week , standardized 2 . results came out this week .
paling best time dapat markah yang baikkkk !
paling menyampah time dapat markah yang hampehh !
today , balik rumah .
memang menanti sangat2 time nie datang sebab
almost a month tak balik rumah .
form 5 majoriti homesick . hey ! kawan2 kita dah besar la :D
sampai rumah , tak lekat dekat rumah .
sampai rumah , solat n terus bukak laptop .
dah lama tak online kak oiii . tapi broadband macam apa ntah lagik .
nak confirm friendssss pown tak lepas .
dah fed up sangat , bukak blog and write new story .
ye la , dah lama tak tulis entry baru :D
dayu , selamat pulang :)
Wednesday, March 14, 2012
happy bufday dear :)
Hai ..
entry nie khas khusus speciall tok my dearest friend ,
yang ke - 17 .
hha , xsgka , da 4 taon kite knl kan ?
nad , hehemhem
i wish u'll happy forever with ur syahmi ,
May God bless u
moga pnjg umur n murah rezeki .
moga dpt flying color in SPM .
wish u the best in your life . Amin !
Nad , tx coz sudi be my friend , sista , roomate .
Even kdg2 aku selalu ckp lepas .
u col me mulut xderw insurans
but i like ! hha
nad , i dedicated diz song for u k ,
Happy Bufday To U
Happy Bufday To U
Happy Bufday To Nad
Happy Bufday To U
Labels: twenty sweety
Saturday, March 3, 2012
princess nyte !

SENIOR'S YEAR !!
Labels: batch aku, twenty sweety
Saturday, February 18, 2012
kem with Creative SQ
Labels: batch aku







