THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

my name is

Sunday, April 29, 2012

if can repeat the past .
i'll be a better .
that's why we cant repeat the past .
because Allah want us be a grateful person.
never regret what had happened .


never turned back .


past is past .


be a new NORFATIN IDAYU BINTI REDUWAN .
that's always think positive 
n never regret what had happened on ur past . 


SMILE SOKMO :D


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

Saturday, April 28, 2012

bla bla bla

Assalamualaikum . .


Tuhan tolongkan lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerana ku xsanggup
Kerana ku xmmpu hidup tanpa dia sisiku

baru tadi Hafiz duet lagu ni dengan Maya Karin.
time aq nk tulis entry baru .
terus tertulis lirik lagu tu.

ni mesti kes penat sangat .
penat naek moto berjam2.
kesejukan tahap beku kat dalam cinema.
tapi seronok .

aku dengan minah ini dan mamat itu dan mamat kepoh ini
merempit pergi taiping central .
pagi2 da kena tahan dengan JPJ .
cian la si hilmi tu .
baru gnti plat number semalam , hari ni da kena . hha

kami tengok cter battleship . waa , kat sana jumpa danny and hafiz .
cter tu , perghhh , superb duperb la .
tp kalau 3D lagik best .
baru real .

lepas tu , sambung plak lontar bola bowling .
bagi jatuh semua pin . bg strike . hha

:D


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

Friday, April 27, 2012

untitled :D

Assalamualikum :D

all blogger sihat ? dah lama tak bersua muka kan ? rindu saya tak ? 
rindu la , rindu la .
sepanjang bulan ni macam2 jadik . 
last week , standardized 2 . results came out this week . 
paling best time dapat markah yang baikkkk ! 
paling menyampah time dapat markah yang hampehh ! 

today , balik rumah . 
memang menanti sangat2 time nie datang sebab
 almost a month tak balik rumah . 
form 5 majoriti homesick . hey ! kawan2 kita dah besar la :D 

sampai rumah , tak lekat dekat rumah . 
terus keluar dengan insan ini dan insan itu . 

sampai rumah , solat n terus bukak laptop . 
dah lama tak online kak oiii . tapi broadband macam apa ntah lagik . 
nak confirm friendssss pown tak lepas . 
dah fed up sangat , bukak blog and write new story .
 ye la , dah lama tak tulis entry baru :D 

dayu , selamat pulang :) 


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

Wednesday, March 14, 2012

happy bufday dear :)

Hai ..

entry nie khas khusus speciall tok my dearest friend , 
yang ke - 17 .
hha , xsgka , da 4 taon kite knl kan ?

nad , hehemhem 
i wish u'll happy forever with ur syahmi , 
May God bless u 
moga pnjg umur n murah rezeki .

moga dpt flying color in SPM .
wish u the best in your life . Amin !

Nad , tx coz sudi be my friend , sista , roomate .
Even kdg2 aku selalu ckp lepas .
u col me mulut xderw insurans
  but i like ! hha

nad , i dedicated diz song for u k ,

Happy Bufday To U
Happy Bufday To U 
Happy Bufday To Nad 
Happy Bufday To U 


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

Saturday, March 3, 2012

princess nyte !


venue : hall of mjsc tra-x
time : after isyak :)
theme : vintage dress :)




















SENIOR'S YEAR !!



HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

Saturday, February 18, 2012

kem with Creative SQ


Date : 10-12 Feb
Venue : MJSC Trans-x

this week , we , candidates of spm n pmr 2012 .
ada kem . kem with creative solution of qalbu 
or creative SQ . 

kem start hari jumaat tapi jumaat tu just kem dalaman .
sabtu tu baru penceramah luar dtg .

start with ice breaking . 
penceramah gilir2 handle .

ptg tu ada game ulat titi .
kami kena letak dua dua tgn dkt pinggang kwn dpn .
ikat 2 2 tgn dgn tli .
da jd mcm ulat .
kami kena cari pen yg kami sndiri sorok .
n pass d pen use a mouth . ee uu .
time tu seronok yg amat .
release tension .

ptg tu plak ada game netball .
giler la aku jd CAPTAIN ! 
xpenah dibuat org !
tp kami menang lawan f3 . hha
n we also get the buy . hha
aku yang cabut undi .
giler x ??? 

mlm tu slot , nanes2 .
mula2 aku keraskan hati xmau nanes .
last2 nanes jgk .
thumb up r dpt jatuhkan air mata aq . hha

esok nye , ada game menara impian .
game tu really need co-operation .
kami batch f5 girls , mcm x .
2 kali jatuh , tapi kami bgn .
moral of this story : wake up if u fail . dont ever2 give up .

ptg 2 , ada pakar jemputan .
tapi batch kami jgk .
yg dpt pointer highest  .
xkn cik dayu nie kowt . hha

nie , ptg tu majlis penutup . 
enjoy the camp bcoz have a lecture 
that sooo good to make my heart tears n make me enjoy , laugh. hha

kkk , jom kite tepuk smgt . 
tepuk 5 kali . 
genggam tgn n say ooo yes , smbil tolak tgn ke blkg :)



HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

Sunday, February 5, 2012

im sorry blog ;(

 
 
haiii .
 
 da lama kan xbuat entry . 
almaklum la , da lama xonline .
kat sana super duperb busy .
 
da masuk form five kan .
 
lepas nie jarang la aku wat entry .
 
tapi aku janji lepas abis je paper akhir spm
aku terus tulis kat blog :0
 
k la chowww ,
kena wat folio nie .
blog jgn nkal2 taw :)
 
bye . fly my love :) 


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...