THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

my name is

Saturday, December 10, 2011

jangan terlampau taksub dgn partner


sebelum aku bercoleteh pnjg2 pagi2 nie ..
aku nak mintak maaf bebanyak la ek dgn org yg mkn cili ..
sebab aku yang mengata dia yang terasa pedas :)

entry nie aku tujukan tok sesape yang terlampau obses dgn partner ..
sana sini nak always ada nama partner dia jerw..
keychain ,, button ,, t-sirt ,, suma2 la nk kna ada nama partner ..
sampaikan blog pown nak wat salji2 turun tapi yang turun tu bukan salji .. 
tapi nama partner ..

tolong la weyh ,, aku cakap bukan sebab aku jeles aku xdak partner
mesti ada yang cakap mcm nie 
" dayu tu tulis kat blog mcm tu sebab dia jeles dia single "
 aku tak hadap la sume tu ..

cinta sekarang nie cinta monyet je la.. monkey love ..aha
xkekal sangat .. kekal pown 1 dalam seratus ..haha
jd pikir pikir la dan selamat beramal..


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

0 kiss kisses:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...