THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

my name is

Sunday, December 4, 2011

penat berjalan laaaa


haiiiii ..

memang r penat berjalan .. dari pagi sampai malam dok berjalan ..
pusing negeri bulat tu sangat ..

aku malas nak taip panjang berjela jela ..

so ,, let me entertained u all with a pix k ..


musium perang :)


adam dapat coki coki from me ..


peta musium perang


 no war siap kaler merah lagik 

nie replika rumah org2 british


sama mcm atas tp design lain

adam depan rumah general british kowt .. besar dari yang lain ..

 *nampak aku gemuk la

like . .

adam hafizi


tempat meriam

war museum = muzium perang 

 no tension = no war 

pintu masuk musium

aku nampak pendekk :) credit to ica

xkan aku gedik plak nk p musium.. nie lwtn..dussshhh


akurium ikan :)

arca depan pintu masuk

masuk kena 2rggt sebab rombongan ..

patrick star .. spongebob mna ?!

ikan nie da tua la .. berenang pown lembap


rumah p.ramlee :)

selamat datang ke teratak pi ramlee

teratak pi ramlee


kebun bunga :)

macam rose kat cameron highlands jerwww..

aku xtaw nie bunga apa ..

suka bunga nie


batu feringgi :)




iklan colgate

sejak bile aku kidal ?

sedap kan nama kite ?

norfatin idayu binti reduwan nama kite


bermandi manda la kami .. 
tapi kami xmandi pown ..xbawak baju ganti ..


mydin :)

pergi mydin melampau arrrr amik gmba .. hheee

tapi aku sempat beli baju ilovepenang .. kaler coklat 
time tu aku pakai bju iluvkelantan..

mesti akk tu pikir aku ni obses nun bju2 cmtu ..:)

on the way balik :)

bangunan ini namanya komtar

komtar walk :)


k larhhh papai ..


HAK CIPTA TERPELIHARA

www.tips-fb.com

0 kiss kisses:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...